0.221のパッチが公開
公式サイトにて今週リリースするとアナウンスされていたバージョン0.221のパッチファイルが公開されました。なお、このパッチには0.22 Hot Fixの修正も含まれているので0.22から直接アップデートすることも可能です。TC:Jのダウンロードページからもミラーリングしていますので、どうぞご利用ください。sorahさん、情報ありがとうございました。
0.221の変更点は以下の通りです。
- Fixed random spawn point selection, now select spawnpoint farthest from all enemies
- Shotguns no longer clear lean ability
- Fixed erratic overly fast sprint (about 29% too fast), now it is TCE 049b sprinting speed (between Arma2 and Insurgency)
- Increased sprint acceleration
- Increased standard (run) speed by 10% (now comparable to Americas Army 3)
- Fixed shared ammo between Uzi and Glock
- Fixed lighting origin for first person gun
- Changed reference aspect ratio for fov to 16:10 resulting in larger fov's for 4:3 mode
- Added ability to moderately adjust fov (cg_fovMode 0, 1, 2): 70, 75 (default), 80 @16:10 (requires respawn to take effect)
- Added fov adjustment to UI
- Removed some references to TC:Elite from UI
- Fixed dead client issues with team name display and compass
- Removed bendable ability and enabled leaning for all players
- Removed high-grade ammo and pain killer without replacement
- Tweaked PPMM turning speeds for more consistency, now always 480 degs/sec (120 for prone) in the frontal +- 60 degs
- Increased PPMM turning speed by 10%, 7% for crouch, unchanged for prone
- Fixed missing world models and/or skins for SPAS 12, M3S90, SG-552+Eotech, Glock 18
コメント
Hailey
2011年04月09日 (土) 17:07
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リスポン地点はあまり改善されていないような気がします。
リスポン地点はあまり改善されていないような気がします。
同じ場所で倒す、倒されるの繰り返し・・・。
敵から最も離れた場所ではなく、最も近い場所に設定されてるんじゃないかと疑ってしまう程です。
sorah
2011年04月11日 (月) 07:39
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http://www.truecombatelite
http://www.truecombatelite.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&...
0.222 公開
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